Tasuta saatmine al. 50€ tellimusest

Kiire tarne pakiautomaatidesse üle eesti

browmaniac ripsmed kulmud

Korduma kippuvad küsimused

Kui soovid teada oma tellimuse staatust ja millal saadetis eeldatavasti kohale võiks jõuda, siis saad vastava päringu teha siin või Sinu valitud transpordifirma kodulehel. Saadetise jälgimiskoodi leiad tellimuse täitmist kinnitavast e-mailist. 

Kui näed, et Sinu tellimus on transpordifirmale BrowManiac veebipoe poolt üle antud ja Sul on lisaküsimusi transpordi osas, siis tuleb pöörduda teenust osutava transpordifirma poole, kuna Veebipood ei tegele tellimuste transpordiga.

Tellimusi saab vormistada nii külalisena kui ka registreeritud kliendina. Kui on aga soov ka edaspidi BrowManiac veebipoest tellida, siis soovitame luua omale konto. Isiklik kasutajakonto annab lisavõimaluse näha oma ostude ajalugu, näha ja muuta kontaktandmeid. Samuti on ka tellimuse vormistamine lihtsam ja kiirem tänu eeltäidetud aadressiväljadele. 

Vormistades tellimuse E-R enne kella 13:00 jõuab see pakiautomaati üldiselt järgmisel tööpäeval (v.a. saared, välisriigid ja tooted märkega “Saadaval järeltellimisel”), juhul kui pakkide korje toimub transpordifirma poolt õigeaegselt ja valitud pakiautomaadis on piisavalt vabu kappe. Arvestades tarneprotsessi erinevaid etappe on transpordifirmadel õigus pakk kohale toimetada 1-3 tööpäeva jooksul. Sooduskampaaniate, riigipühade jms suurenenud koormusega perioodide ajal võib olla tarneaeg tavapärasest pikem tulenevalt transpordifirmade ülekoormusest ja vabade kappide puudumisest saaja poolt valitud pakiautomaadis.

Transpordi hinnad arvutatakse kassas peale sobiva sihtkohta sisestamist ja transpordiviisi valimist. 

BrowManiac veebipoes saab tasuda erinevate pankade pangalinkidega, kaardimaksega (Apple Pay, Google Pay, krediit- ja deebetkaardiga), 3 osas intressita (Split) ning ka järelmaksuga.

Rohkem infot makseviiside kohta leiab siit: http://www.browmaniac.ee/makseviisid/

Kui registreerid end BrowManiac veebipoes kasutajaks saad edaspidi igalt ostult -5% püsikliendi soodustust. 

Kui soovid end registreerida püsikliendiks ja saada osa püsikliendi soodustustest, siis saad seda teha siin

Lisaks püsikliendi soodustusele kehtivad BrowManiac veebipoes nii kampaaniapõhised soodustused kui ka sooduskoodid.

BrowManiac Lash Lift Master koolituse läbinud õpilastele kehtib alati veebipoes soodustus -10%, olenemata ostusummast ja toodetest (v.a. kinkekaardid).

Soodustuse rakendamiseks tuleb sisestada ostukorvis väljale “Kupongi kood” sooduskood ning vajutada nupule “Rakenda kupongi”.

Juhul kui avastasite oma tellimuses vea (vale toode, vale kogus vms), on Teil võimalus tellimust muuta 15min peale selle sooritamist. Tellimuse muutmiseks saada kiri e-posti aadressile info@browmaniac.ee. Anname endast parima, et saaksime tellimust korrigeerida, kuid alati ei pruugi see võimalik olla. 

Tarbija tagastusõigus on sätestatud õigusaktidega ning ei ole BrowManiac veebipoest tellimise eripära. Ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14 päevane tagastusõigus. Tagastusõigus on seatud tagama, et saadud kaup vastaks tellitule. Õigusaktidest tulenevalt peab tagastatav kaup olema avamata, kasutamata ja originaalpakendis. Detailsemat infot tagastusõiguse kohta leiab müügitingimuste peatükis “Taganemisõigus”. Antud piirangud ei kehti puudustega kauba kohta. Puudustega kauba käsitlemise kord on välja toodud müügitingimuste peatükis “Pretensiooni esitamise õigus”.

Avatud pakendiga kosmeetikatooted, emulsioonid, keemilised värvid jms tagastamisele ei kuulu. Samuti ei kuulu tagastamisele tooted mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida. Näiteks ripsme- ja kulmuseerumid mille säilivusaeg sõltub otseselt toote avamisajast. Ka kinkekaarte ning veebikoolitusi ei ole võimalik tagastada. 

Pretensiooni tekkimisel palume lahenduse saamiseks meiega alati ühendust võtta. Järgides klienditeeninduse head tava lubame kõik ebameeldivused professionaalselt lahendada.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile info@browmaniac.ee vabas vormis avaldus. Täpsem info seoses pretensooni esitamise ja puudusega toote tagastamise osas on leitav müügitingimuste peatükist “Pretensiooni esitamise õigus”

Lisainfot saab küsida e-posti aadressil info@browmaniac.ee.

Scroll to Top