Tasuta saatmine al. 50€ tellimusest

PÜSIKLIENDILE ALATI SOODSAMAD HINNAD

browmaniac ripsmed kulmud

Veebipoe BrowManiac (edaspidi Veebipood) omanik on MARUMARU OÜ (registrikood 14356462), asukohaga Järvevana tee 9, Tallinn 11314, Harju maakond, Eesti Vabariik.

 

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub vajadusel tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

 

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning vajadusel valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Revolut
  • Montonio Split maksa hiljem või mitmes osas makselahendused
  • Järelmaksuvõimalus järgnevatelt krediidiandjatelt: TFBank, Placet Group, Bigbank, SVEA Finance, Holm Bank

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Montonio Finance. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

NB! Keskkonna säästmise eesmärgil ei lisata tellimustega kaasa paberarveid. Arve saadetakse kliendi sisestatud e-posti aadressile. 

 

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome, Läti, Leedu

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Unisend, Itella Smartpost, Omniva ja DPD pakiautomaadid ning kuller.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Kauba transpordi ja kättesaamisega seonduvad võimalikud lisakulud (nt. tollimaks) kannab samuti eranditult ostja.

Riiklikel pühadel või nädalavahetusel tehtud tellimused saadetakse välja riiklikule pühale või nädalavahetusele järgneval tööpäeval. 

Vormistades tellimuse esmaspäevast reedeni enne kella 13:00 jõuab see valitud pakiautomaati järgmisel tööpäeval, v.a. Eesti saared ja välisriigid, juhul kui pakkide korje toimub graafikujärgselt ja valitud pakiautomaadis on piisavalt vabu kappe. Veebipood ei vastuta transporditeenuste pakkujate poolse korjegraafiku muutuste või saadetise kohaletoimetamise hilinemise eest. 

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 14-45 kalendripäeva jooksul.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Veebipood ei vastuta toodete riknemise, nende kvaliteedi või kasutus- ja tööomaduste halvenemise pärast, kui need on tellitud väljas asuvasse pakiautomaati perioodidel, mil on väga kõrge või madal välistemperatuur. Ostjale on antud ostuprotsessis soovitus temperatuuritundlikud tooted tellida tooted siseruumides asuvasse pakiautomaati. Vastavasisuline soovitus asub ostuprotsessi lõpuosas enne maksma asumist. Kõik vedelad või vedelikke sisaldavad tooted klassifitseeruvad temperatuuritundlikute toodete alla, sh. emulsioonid, liimid, pesuvahud, seerumid jne. 

Veebipood ei vastuta transporditeenuste pakkujate eksituste eest – sh. kohaletoimetamise venimine, saadetise kadumine ja muud olukorrad, millega Veebipood ei ole seotud.

Saadetise üleandmisel Veebipoe poolt transporditeenuse pakkujale lasub vastutus saadetise eest edaspidiselt transporditeenuse pakkujal.

Juhul kui saadetisega on tekkinud probleemid (kadunud vms) abistab Veebipood vajadusel ostjat suhtlusel transporditeenuse pakkujaga. Kadunuks kuulutatud saadetise korral hüvitatakse ostjale tellimuse kogu maksumus (sh. saatmiskulud) vastavalt transporditeenuse pakkuja kahjuhüvitise saamise tingimustele. 

Veebipood lähtub tellimuste pakendamisel keskkonnasäästlikuse põhimõtetest. Võimalusel lähetatakse tellimused taaskasutatud transpordipakendites.

 

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu järgnevatele toodetele: kosmeetilised tooted, emulsioonid, avatud ja rikutud pakendiga tooted, veebikoolitused, kinkekaardid. Samuti ei kuulu tagastamisele tooted mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida. Näiteks ripsmetuššid, mille säilivusajad on suhteliselt lühikesed ja sõltuvad otseselt toote avamisajast.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis kauba ostmisest taganemise avaldus, kuhu tuleb lisada ostuarve, märkida tagastamise põhjus ning saata see e-posti aadressile info@browmaniac.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse/tehnilise vea tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna; ostja on kauba soetamiseks kasutanud sooduskoodi/sooduskupongi, mis ei olnud mõeldud kasutamiseks antud ostjale.

 

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest 1 aasta jooksul alates asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates vabas vormis avalduse, kuhu tuleb lisada ostuarve, kirjeldada detailselt tootel ilmnenud puudust ning saata see e-posti aadressile info@browmaniac.ee. Puudustega toode tuleb tagastada Veebipoele pakiautomaadi kaudu, vastavad juhised toote tagastamise kohta edastab Veebipood ostjale e-kirja teel. 

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba 14 päeva jooksul alates Veebipoe või ekspertiisi poolsest toote puuduse tuvatamisest. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud 14 päeva jooksul alates Veebipoe või ekspertiisi poolsest toote puuduse tuvastamisest. 

Veebipood võib keelduda puudusega toote asendamisest, parandamisest või tagasimaksete tegemisest seni, kuni lepingu esemeks oleva asja puudus on kinnitatud Veebipoe või ekspertiisi poolt. 

 

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

 

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need edastada info@browmaniac.ee.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

 

Scroll to Top